Re: jakość łącz NASK i datacenter

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 12:26:41 MET DST

Dnia 2010-08-11, o godz. 12:09:04
crazy bejbi <tego.adresu@nie.ma.wcale> napisał(a):

> Druga sprawa: czy ktoś korzysta z ich datacenter w sensie kolokacji
> całej szafy ? Chodzi o jakieś nowe datacenter na Rakowieckiej w
> Warszawie ?

Ja korzystam na Wąwozowej - Rakowiecką tylko oglądałem jakoś pod koniec
zeszłego roku. Ogólnie na Wąwozowej mają OK choć zdarzył mi się pad
zasilania w szafie której kawałek wynajmujemy. Tzn. inny klient wstawił
wadliwe urządzenie które podczas uruchomienia spowodowała wywalenia
bezpieczników samej szafy. I to że było to już za ich systemem
zasilania awaryjnego nie miało znaczenia bo okazało się że zasilanie
jest dedykowane nie dla konkretnego klienta a całej szafy i jak cuś
padnie to nie ma prądu dla całości. Zwróć na to uwagę choć jak chcesz
całą szafę to niby problemu nie ma.

Zdrówko