Re: jakość łącz NASK i datacenter

Autor: konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net>
Data: Wed 11 Aug 2010 - 22:26:35 MET DST

Art from [ icek@do.pl ] ...

: mam niemile doswiadczenie. Zmiana czegokolwiek w BGP - 3 dni. Generalnie to
: taka firma troszke tkwiaca w PRLu jeszcze (taki Panstwowy moloch)
:
: Zreszta napisz cos po 17 na ich maila ze zgloszeniem wirtualnego problemu.
: Zobaczysz po ilu dostaniesz odpowiedz. Ew jak juz dostaniesz odpowiedz to
: "administratorow teraz nie ma, jutro z rana sie tym zajma"

LG im zdech³o w grudniu i jeszcze im siê nie uda³o naprawiæ. jako¶ciowo
jest ok (mam ³±cze bez BGP, po ¶wiate³ku), ale drogo. datacenter te¿ drogo :)

--
 "We have so many websites and the code is changing all the time.
  Maybe if I leave now no one will notice." [bit.ly/2MIImO]