Re: Atak z wykorzystaniem IPv6 w PLIX, AC-X i na dowolnym innym styku L2.

Autor: Przemyslaw Frasunek <venglin+usenet_at_freebsd.lublin.pl>
Data: Wed 11 Aug 2010 - 14:57:38 MET DST

Dnia 11.08.2010 Pawel Malachowski <pawmal@no-i-tak.niewazne> napisał/a:
> Wg mnie starasz się bronić tezę "argumentami" o hipotetycznym złym zarządzaniu
> stacją przesiadkową.

Mowie o praktyce, ktora wynika z ilustam przeprowadzonych audytow
bezpieczenstwa. Takie rzeczy, mimo ze nie powinny, sie zdarzaja. I niosa
wieksze ryzyko niz wystawione publicznie OpenSSH.

> Równie dobrze mogę nawiązać do pewnej dystrybucji Linuksa i swego czasu
> wątpliwej jakości kluczy SSH na niej generowanych. :)

To byly klucze nie tylko SSH, rowniez SSL dla OpenVPN :)

EOT, bo sie flejm robi.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* Jabber ID: venglin@nette.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *