Re: Lekko OT - Tooway - klient w Dabrowie Gorniczej

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Aug 2010 - 22:09:26 MET DST

> Mowisz to z wlasnego doswiadczenia czy zaslyszanego ? bo z tego co
> czytalem, to pingi zaczynaja sie od 500 ms.
>
> M.

Z w艂asnego siedzia艂em na tym par臋 godzin w paru r贸偶nych dniach. i og贸lnie
ca艂y czas by艂o tak samo
 ale to by艂a jak膮艣 pilota偶owa us艂uga i z tooway nie mia艂a nic wsp贸lnego,
poza tym dostawali to za darmo.
Wiec nie wiem czy jest sens por贸wnywa膰 to z w pe艂ni komercyjn膮 us艂ug膮 tooway
ale jednak op贸藕nienia w transmisji SAT s膮 niepor贸wnywalnie wi臋ksze.

Cho膰 w sumie jak nikt gra艂 na tym nie b臋dzie a na voipa masz DSL-a to
zak艂adaj膮c 偶e strony by chodzi艂y jako tako to nie by艂o by 藕le,

Jak wspomina艂em transferowi nie mo偶na nic zarzuci膰 zar贸wno down jak i up jak
najbardziej OK.

Pozdrawiam