Re: strona UKE stoi i Niemczech ?

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Sat 12 Jun 2010 - 00:07:04 MET DST

On Fri, 11 Jun 2010 12:22:09 +0200, crazy bejbi napisał:
> Witam,
>
> Właśnie próbuję wysłać na serwer UKE pliki raportu o sieciach
> szerokopasmowych i tak przy okazji zauważyłem:
>

> Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urząd Komunikacji Elektronicznej czyli:
> formularze.eboi.pl stoi sobie ... w Niemczech.
>
> Politycznie to chyba niespecjalnie poprawne ?

elementarne.

1. lepszy dostęp do TP
2. operator w niemczech nie ma tylu durnych obowiązków co polski, więc ma
więcej czasu na zajęcie się siecią i klientami.

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek