Re: GTS - przegięcie w kwestii voip

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 11:05:17 MET DST

Paweł Rohde wrote:

> Pamiętam jak około 2006 roku odchodziłem do GTS i byłem w ich biurze w
> Poznaniu. Na ścianie ze dwie tablice z rozrysowanymi planami sieci
> Multimo i właściwie odchodziłem bo primo zmienił się handlowiec secundo
> nowy handlowiec miał w gałkach ocznych napis Multimo i nie ważne, że
> gada z klientem na kilka k PLN.
> Było widać parcie i wielkie podekscytowanie tematem. W rozmowie
> wyczułem, że taka polityka firmy.

wiesz co, nie da się ukryć że na sprzedaży hurtowych megabitów interes
jest żaden, koszty spore a ryzyko odejścia klienta z
kika/kilkanaście/dziesiąt kpln dość wysokie i bolesne jeżeli nastąpi.

A klienci indywidualni płacący w dużej masie po 100pln to jeden z
pewniejszych i bezpieczniejszych interesów, jak się obrażą to nie
wszyscy na raz. Poza tym marża na takich jest o wieeele większa.

Marcin