Re: PLIX2

Autor: <Sied_at_r>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 09:08:19 MET DST

W dniu 08.06.2010 22:07, Sławek Lipowski pisze:

> Tylko czy to, że PLIX będzie miał prąd na 42p wystarczy, żeby wszyscy
> mieli dostęp do PLIXa w przypadku dłuższego padu prądu w LIM?
>
> Poza tym, na stronie PLIX dalej wisi info o planowaniu uruchomienia
> PLIX2 1 czerwca. Przydało by się jakieś uaktualnienie tej informacji.

Być może nie wystarczy, aczkolwiek ostatnio Sylwester przysłał maila do
uczestników PLIX :

"
    Dostaliśmy informacje z LIM, że w dniu jutrzejszym o godzinie 5:00
nastąpi 2 minutowa przerwa dla 42 piętra.
    W wypadku PLIX na 42p. będziemy pracować z UPSów i agregatu z 1
piętra z PLIX DC. Jeżeli ktoś ma potrzebę
    awaryjnego skorzystania z naszego prądu (np. UPSy nie pociągną),
albo obawia się, że prace mogą potrwać
    dłużej niż przewidziano to proszony jest o przybycie na miejsce z
odpowiedniej długości "złodziejką" (musi starczyć
    do szafy numer 60) i zgłoszenie tego naszej NOC-y (+48 22 427 39 99
lub +48 721 333 999 oraz noc@plix.pl)
"
Nie wiem jak to było w praktyce, ale uważam, że zachowali się Fair.

Pozdrawiam
Darek Siedlecki