GTS - przegięcie w kwestii voip

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 12:43:51 MET DST
Message-ID: <hul6uu$a99$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Witam,

To chyba dotyczy internetu. Właśnie dostałem piękne pismo o zmianie
sposobu obsługi resellerów voip GTS...

Po przeczytaniu aż się roześmiałem ... tekst zawiera m.in takie kwiatki:

W czasie zdefiniowanym, jako niezbędny do realizacji zgłoszeń, nie
należy eskalować i ponaglać rozwiązania zgłoszenia. Wyłącznie w
przypadku braku informacji na temat zgłoszenia po podanym terminie,
należy się skontaktować z GTS Energis przez dedykowaną dla Resellerów
infoliniÄ™: 801xxxxxx.

Oczywiście załączone są gustowne formatki w .xsl na wszystko cokolwiek
się chce załatwić ....

No po prostu śmiech na sali. Ostatnio zgłaszałem kilka problemów na
ichnią infolinię z połączeniami i nigdy nikt nie oddzwonił, a wszystkie
problemy były po ok 5-7 dniach (bo taki był czas reakcji w moim
przypadku) kwitowane, że problem był po stronie drugiej, a jakby się
powtarzał, to proszą o kontakt ... :)

Przecież wiadomo, że jak wysyłam fax np. do Stanów i mam 20 prób i 1
udane wysłanie, to trzeba to sprawdzić teraz, bo za 5 dni to już jest
nieweryfikowalne.

Ogólnie masakra ...

Wojtek
Received on Tue Jun 8 12:45:08 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Jun 2010 - 13:40:01 MET DST