Witam,
To chyba dotyczy internetu. Właśnie dostałem piękne pismo o zmianie
sposobu obsługi resellerów voip GTS...
Po przeczytaniu aż się roześmiałem ... tekst zawiera m.in takie kwiatki:
W czasie zdefiniowanym, jako niezbędny do realizacji zgłoszeń, nie
należy eskalować i ponaglać rozwiązania zgłoszenia. Wyłącznie w
przypadku braku informacji na temat zgłoszenia po podanym terminie,
należy się skontaktować z GTS Energis przez dedykowaną dla Resellerów
infoliniÄ™: 801xxxxxx.
Oczywiście załączone są gustowne formatki w .xsl na wszystko cokolwiek
się chce załatwić ....
No po prostu śmiech na sali. Ostatnio zgłaszałem kilka problemów na
ichnią infolinię z połączeniami i nigdy nikt nie oddzwonił, a wszystkie
problemy były po ok 5-7 dniach (bo taki był czas reakcji w moim
przypadku) kwitowane, że problem był po stronie drugiej, a jakby się
powtarzał, to proszą o kontakt ... :)
Przecież wiadomo, że jak wysyłam fax np. do Stanów i mam 20 prób i 1
udane wysłanie, to trzeba to sprawdzić teraz, bo za 5 dni to już jest
nieweryfikowalne.
Ogólnie masakra ...
Wojtek
Received on Tue Jun 8 12:45:08 2010
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Jun 2010 - 13:40:01 MET DST