Re: piatkowo - Teoria Netii nt. uszkodzenia linii telefonicznej/DSL

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Fri 21 May 2010 - 12:40:21 MET DST

On Fri, 21 May 2010 10:51:57 +0200, Jarek Pudelko napisał:
> Witam
>
> Jeden z moich kolegow ma telefon z Netii + DSL w oparciu o
> infrastrukture TPSA.
> Padl mu telefon, internet dziala.
> Konsultantka Netii powiedziala, ze dlatego dziala internet, a telefon
> nie, ze "internet wysylamy do Pana po jednym drucie, a nie po calej
> parze i dlatego dziala, a drugi drut, ktorym wysylamy telefon, jest
> zepsuty".
> Siakas nowa technologia. I sorry za nie pl.internet.polipo'owy watek :)

Też byłem w szoku, ale ADSL CZASEM DZIAŁA na jednym drucie, widziałem kilka
takich przypadków. Nie twierdze że działa dobrze i synchronizuje sie na 20
Mbit, ale działa...

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek