Re: LIM

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Mon 17 May 2010 - 19:58:14 MET DST

W dniu 2010-05-17 16:00, Łukasz Jagiełło pisze:

> http://dl.dropbox.com/u/133846/awaria_w_bydgoszczy/zdj004.jpg
>
> Sam piszesz głupoty.

Ale to most. Na mostach takie rzeczy to normalna rzecz. Teraz są często
rury podwieszane na zewnątrz. Remont mostu to nie przebudowa ulicy, są
odpowiednie wymogi. Wina w tym wypadku wykonawcy a nie ułożenia kabli,
zresztą to nie jakaś "sztuka", tylko widać odpowiednie betonowe elementy
kanalizacji.
Te zdjęcia to chyba na mostowej? Nie jestem pewien, ale chyba też
pamiętam to albo bardzo podobne zdarzenie:) Masz inne fotki z tej
awarii? :))