Re: LIM

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Mon 17 May 2010 - 18:50:34 MET DST

On Mon, 17 May 2010 10:47:13 +0200, Wampir Energetyczny napisał:

> prawda. znajomy deweloper mowil mi, ze przy okazji nowej inwestycji
> (robienia dziury pod budynek) koparka przeciela kabel z pradem. prad
> ktory plynal kablem byl na tyle duzy, ze stopilo jeden zab w lyzce
> koparki. teraz najlepsze: kabla nie ma na planach, do awarii nikt nie
> przyjechal, prad wszedzie jest, a zaklad energetyczny twierdzi ze to nie
> ich.

U nas podczas kopania dziury pod staw hodowlany koparka wyrwała kabel (jakieś
2.5 m pod ziemią), którego też nie było na żadnych planach. Wojsko było w 30
min od przerwania kabla...

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek