Re: PLIX - spadek ruchu ok. 15

Autor: SÅ‚awek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Thu 13 May 2010 - 23:57:16 MET DST

W dniu 13.05.2010 23:10, Sied@r pisze:

> Nie uważasz że twoje posty podchodzą pod troll-owanie na tej grupie.

Masz racje, nie uważam. To jest oczywiście moja subiektywna opinia.

> Udział w tej grupie uważasz jako rodzaj samo-promocji? Ok, Twoja sprawa.
> Ale może rób to bardziej subtelnie.

I czym się ta próba "samo-promocji" objawia? Podpisywaniem się imieniem
i nazwiskiem? Tym, że nie staram się korzystać z przywileju bycia
anonimowym? Czy w ogóle tym, że cokolwiek piszę?

A może celem polipa (czy też ogólnie usernetu, bo taka zaczyna bić z
niego ogólna tendencja) jest zniechęcenie ludzi do pisania czegokolwiek?

> Może nie ma tu dużo postów, ale jak są to merytoryczne - konkretne
> (czasem dyskusje idą oczywiście na inne tory, jak na każdej grupie).
>
> Nie jestem w żadnym Twoim wrogiem. Już sam fakt, że konkretną odpowiedź
> na konkretne pytanie potraktowałeś jako ciętą ripostę nie do końca
> rozumiem. Mieliśmy tu gdybać - może im jakiś XFP wysiadł, a może plama
> na słońcu ?
> Co ci nie pasowało w mojej odpowiedzi?

Odpowiedź była konkretna, pytanie też. Tylko że udzieliłeś odpowiedzi na
pytanie: "w jaki sposób mogę się skontaktować z NOC PLIXa?". Czy takie
pytanie zadałem?

"Jeśli miałeś jakieś problemy - przecież to nie problem wysłać mail lub
zadzwonić."

Czyli jak rozumiem mój mail był niepotrzebny, niepotrzebnie poruszałem
temat, nie ma o czym dyskutować... Tak naprawdę gdyby Twoja wypowiedź
była pozbawiona tego jednego zdania odpisałbym co najwyżej "nie jestem
klientem PLIXa - zapewne nie udzielÄ… mi takiej informacji".

> Ja akurat miałem spadek na wykresach i degradację ruchu o połowę przez
> chwilę, ale nawet tego nie zauważyłem. A klienci się nie skarżyli.

Tylko pozazdrościć.

> Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.
>
> Darek
>
> Ps. Pochwała się należy za skrupulatne monitorowanie Onetu.

Dziękuje. Niestety kontekst wcześniejszych wypowiedzi mimowolnie
nakazuje mi doszukiwać się sarkazmu w tej pochwale. Tak naprawdę, to
monitorowanie onetu jest efektem ubocznym monitorowania stanu naszych
łącz. Napisałem tu o tym, bo temat wydał mi się interesujący i dość
niezwykły. Co dzień onet nie ginie z sieci na pół godziny. Wiem, bo
monitorujÄ™. :)

--
SÅ‚awek <- koniec z autopromocjÄ… ;)