Re: PLIX - spadek ruchu ok. 15

Autor: SÅ‚awek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Thu 13 May 2010 - 18:47:37 MET DST

W dniu 13.05.2010 18:21, Sied@r pisze:

> NOC PLIX
>
> tel.: +48 22 427 39 99
> fax: +48 22 630 39 99
> mobile: +48 721 333 999
> e-mail: noc(małpa)plix.pl
>
> Jeśli miałeś jakieś problemy - przecież to nie problem wysłać mail lub
> zadzwonić.
>
> Darek

A jeśli nie miałem problemów i nie jestem klientem PLIXa, a jedynie
zżera mnie ciekawość? Nie wiem na ile NOC PLIXa jest skora do udzielania
wyjąsnień w takich przypadkach i czy w ogóle mogą to robić, gdy zgłasza
się do nich ktoś taki, jak ja. Tak czy inaczej nie chciałbym nadużywać
ich uprzejmości.

PS: Rozumiem, że teraz już każda moja wypowiedź na polipie będzie
nagradzana Twoją cięta ripostą?

--
SÅ‚awek Lipowski