Re: internet niemiecki padł

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Wed 12 May 2010 - 16:39:10 MET DST

W dniu 2010-05-12 16:07, Grzegorz Janoszka pisze:

> No popatrz, popatrz, a DECIX, punkt wymiany ruchu we Frankfurcie jakoÅ›
> nie zanotował spadku ruchu:
>
> http://www.decix.de/content/network.html
>
> Więc masz bardzo niesprawdzone wiadomości. Nie domeny, a metro, nie w
> Niemczech, a w Brazylii i nie padło, tylko ruszyło :)

nie działały domeny niemieckie rejestrowane w eurodns.com i 1u1.de oraz
godaddy.com
dnsy miały poprawne, ale serwery nazw nie rozwiązywały IP (pewnie oprócz
tych, które miały scachowane).

U mnie do dotyczyło kilku klientów, którzy akurat łączyli się z ...
Niemiec. Również w Polsce nie można się było dobić do wielu domen.
Swoją drogą dziwne, ze DE-CIX nie zauważył przerwy.

Wojtek