Re: Netia na slasku..... tja...

Autor: zeluq <zeluq1_at_USUNgmail.com>
Data: Fri 07 May 2010 - 00:34:41 MET DST

wm wrote:
> Hmm, dot±d my¶la³em, ¿e Dubiel ju¿ nie pracuje dla Netii. Przynajmniej
> we Wroc³awiu zast±pi³a go Ewa Wojcik-Czech...

Mialem z nim do czynienia jeszcze za czasow Futuro. W sumie gosc ok ale
raczej nic nie mial do gadania. Zalatwic cos tez bylo ciezko. Ale to w calej
Netii tak jest.
Ciezko trafic na dobrego handlowca. A jak juz nawet sie taki znajdzie to
przechodzi do konkurencji. W Exatelu mialem Krzysztofa Zietkiewicza, z tego
co wiem to przeszedl do Astera. A szkoda bo wszystko mozna bylo szybko
zalatwic. Teraz w Exatelu powiekszenie lacza (podpisanie papierkow) trwa 6
tyg. heh.

--
zeluq