Re: Netia na slasku..... tja...

Autor: Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski_at_gmail.com>
Data: Thu 06 May 2010 - 21:06:36 MET DST

W dniu 2010-05-06 21:02, ttt pisze:

> Ja bym jednak zapytal bo moze niektorzy sa juz blizej Ciebie niz myslisz i
> przez to ceny sa nizsze (czyli jest mniejsza inwestycja po stronie
> operatora). Ale zrobisz tak, jak bedziesz uwazasz za sluszne.

No to jezeli to co piszesz, nie jest tylko zalozeniem, a faktem, to
podziel sie prosze ze mna ta tajemna wiedza ;)

Mam exatela (chodzi jak bajka, ale niestety po tym swietle
nieszczesnym), atm i 3s ceny z dupy. Crowley zabiera sie do tematu jak
netia. Nask dal taka cene, ze myslalem, ze im sie 0 pomylily ;)

Co mamy jeszcze - tepe nie ruszam [z zalozenia:D] no i to chyba wsio.

M.