Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 10:58:15 MET DST

Zboj pisze:

> Po części to cenowa odpowiedź na warunki projektu KIKE. Projekt jest młody,
> więc dojrzewa, ale w przyśpieszonym tempie. Warto jednak sprawdzić dostęp do
> węzłów w Polsce, bo można w nich poszukać dostępu do rozsądnych cen w
> wariancie zarówno członkostwa w KIKE, jak i bez niego. Strona
> www.tanie-lacze.pl powolutku się rozwija i pewnie na dniach będą dane o
> wszystkich aktualnych węzłach, nie tylko węzłach B i C na mapce.
>
> Pozdrawiam,

Nie znam obecnych cen Netii, ale w Łodzi 2 lata temu przy łączach rzędu
100Mbps i braku infrastruktury do klienta cenowo byli bezkonkurencyjni.

A co do awaryjności... Wczoraj między 22:18 a 22:32 coś zamieszali z
trasami do TP (albo nie rozgłaszali w ogóle, albo rozgłaszali trasy
przez zagranicę - w obu przypadkach przełączam ruch na inne łącze, więc
chwilowo monitoring nie pozwala mi rozróżnić tych sytuacji).

--
Sławomir Lipowski
http://lipowski.org