Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Tue 13 Apr 2010 - 11:06:36 MET DST
Message-ID: <hq1c71$q59$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

shefenez pisze:
> W dniu 2010-04-12 09:21, Sied@r pisze:
>> mixer pisze:

>> Darek
> Darek , nie żebym bronił Neti , ale przy takim wolumenie ktory podałeś ,
> to moje doświadczenie mowi iż stają " na uszach" jak coś się dzieje , na
> czele z opiekunem , ale tak jak już pisałem zapewne zalezy od regionu .

Sorry w Lublinie - zwolnili praktycznie wszystkich od sieci. Tych,
którzy byli w stanie np. skontaktować się wew. z adminami i coś ustalić.
Stania na uszach u nich nie widziałem.
Miałem dwa podejścia do nich - raz - wolumen 200-400Mb/s - później
zrezygnowaliśmy ( tu był problem z jakością Link im się kończył i nie
było wiadomo kiedy update)

I ostatnio sporo więcej. Około rok czasu. Do jakości nie mam zastrzeżeń.
Mam zastrzeżenia do obsługi klienta jako takiej.

Nie mam zwyczaju kontaktować się z handlowcem jak muszę zmienić filtry
czy rozgłaszać coś nowego.
Chcę kontaktu z żywym człowiekiem ew. skrzynką e-mail - na której ktoś
mi w ciągu dnia roboczego odpowie.

Mimo że mam w węźle światło od nich to nie jestem entuzjastą
wykorzystywania go.

Darek
Received on Tue Apr 13 11:10:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Apr 2010 - 11:40:00 MET DST