Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?

Autor: shefenez <postmaster_at_hotelkrolewski.pl>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 22:00:06 MET DST

W dniu 2010-04-12 21:11, Ślązak pisze:

> Jak miałem kiedyś upstreama od netii, to kazali nam zrobić AS-SETa, żeby
> co chwilę z pierdołami aktualizacyjnymi nie dzwonić.
> Nie wiem jak teraz z jakością łącz Netii, ale 'za moich czasów'
> (zapraszam do archiwum) to była uryna, dlatego zrezygnowaliśmy.

Zgoda , było kiepsko , zmieniło się od czasu przejęcia Pro-Futuro i
ludzi którzy wiedza jak się opiekować , i co jest ważne dla klientów
ISP/CATV ,
ogólnie nie bronię Netii , bo czasem też mamy spinki , ale staram się
odpowiedzieć na pytanie :) obecnie jest znacznie lepiej , każdemu z
operatorów da się "przypiąć łatkę" nie znam idealnego i bezawaryjnego .