Re: ilosc pakietow / Mb

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 05:41:35 MET DST

Icek wrote:

> wlasnie dlatego te dane mi sa potrzebne. Odczytanie szybkosci i ilosci
> pakietow z interfejsu to pikus a prawdziwe dane (nie wyliczenia z kosmosu
> teoretyczne) maja dac swiadomosc tworcom ustawy, ze nie da sie tego logowac.

dostales na priv staty z sieci w prowincjonalnym miasteczku gdzies w
Polsce zet

Można śmiało przyjąć (na podstawie rzeczywistych danych którymi
dysponuję),że na każdego mieszkańca (nie abonenta) przypada jeden pakiet
na sekunde, czyli klienci w pl generują ruch na poziomie ok.40mln
pakietów na sekunde :)