Re: ilosc pakietow / Mb

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 19:13:01 MET DST

> To nie s dane teoretyczne - to realna statystyka z czy portalu.
> Potrzebujesz dokadniejszych danych - napisz na prv.

wszystkoc o masz mozesz poslac na icek@do.pl z informacja czy dane sa poufne
czy chcesz bys pisany jako dostawca danych ;)

Badania robie doglebne (na moje techncizne mozliwosci i czas) tylko po to
aby material byl wiarygodny. A musze calosc oddac tuz po swietach.

A z punktu widzenia end-usera kilkniecie w onet.pl generuje srednia na
poziomie 604 bajtow ktora wraz z klikaniem spada. Nawet do 584 bajtow.

Interesuje mnie wszystko co kazdy z tu obecnych moze mi przeslac ;)

Icek