Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny

Autor: user56 <omj_at_o2.pl>
Data: Mon 29 Mar 2010 - 18:24:26 MET DST

"Verox" <antispam_verox@bijspamera.veroxsystems.com> wrote in message
news:slrnhqv5k5.gav.antispam_verox@matrix.veroxsystems.com...

> W cywilizowanym społeczeństwie odpisuje się pod cytatem.
> Może za to Cie odcieli ?
>

> --
> [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de
> SP9UOB
> Proud to be 100 percent microsoft free. op.
> Tomek
Możliwe, że masz rację. Chociaż po dzisiejszej interwerncji w UKE i u
Rzecznika do Spraw Konsumentów jakoś potrafili się porozumieć z TP i problem
rozwiązać. Możliwe, że sami by do tego doszli bez mieszania w to ionstytucji
trzecich, ale podawanie mnie daty 16 kwietnia trochę mnie rozłozylo na
łopatki.