Re: Neutralny IX w Łodzi

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 17:14:48 MET

Marcin Kuczera pisze:

> planujesz jakąś dużą ogólnopolską akcje odcinania TP ?
> Jak nie, to nie ma problemu.
>
> Marcin

Nie rozumiem... Padło pytanie, po co małemu ISP dostęp do TPNET.
Odpowiedź: żeby jego klienci mogli korzystać z usług serwowanych tylko z
sieci TPNET (np. wskazane tu VOD Onetu).

Co ma do rzeczy ogólnopolska akcja odcinania TP? Wystarczy, że ISP
wymyśli, że on TP nie potrzebuje (bo dostęp do TPNET jest drogi, a on
nic od TP nie chce) i nie będzie dysponował żadnym łączem, przez które
będzie miał dostęp do TPNET lub łącze to będzie niewystarczające i
będzie buba.

--
Sławek Lipowski