Re: Neutralny IX w Łodzi

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 16:11:08 MET

futszaK pisze:

> ktoś musi łacze kupić (na siebie), podzielić, robić za helpline w
> przypadku awarii, bo z n podmiotami nikt nie będzie chciał rozmawiać (na
> kogoś umowa być musi)

To zrozumiałe.

> inna sprawa,że taką szanse będą miały zlokalizowane w każdej gminie
> węzły sieci szerokopasmowych, ale to przyszłość

Mówisz o jakimś konkretnym projekcie?

> a po co małemu ISP krajowa tepsa ?

Małemu dostawcy treści się na pewno przyda. Nie jestem tez pewien, czy
nie ma już żadnej interesującej treści dostępnej wyłącznie przez TPNET.
Pominę już zupełnie fakt, że w tym wypadku cena za dostęp do całego
Internetu co coś zaledwie lekko powyżej 30PLN/Mbps...

--
Sławek Lipowski