Metro Ethernet - opiekun TP

Autor: Michał_Sz <szipluk_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 08:43:46 MET

Witam, mam EVPN, co do ceny to sporo płace na 1Mbit wliczając koszy portu.
Wiem że TP ma Metro Eternet które jest tańsze i działa równie dobrze.

Czy ma ktoś jakiś sposób wpłynięcia na TP poprzez opiekuna czy
kogokolwiek aby doprosić się zmiany łącza na Metro Ethernet.
Opiekun mnie non stop zbywa że muszą zrobić inwestycję, że na razie nie
ma tego w planach itp, ogólnie ciężko się dogadać, mam tę niedogodność
że nie mam w okolicy żadnej konkurencji TP.
Męczę go już ok roku i zawsze jest to samo.
Czy mimo że jest ATM i EVPN to Metro Ethernet wymaga czegoś innego na
centrali.

Ostatnio Netia zaproponowała mi łącze radiolinia do 30Mbit za 10tyś,
oczywiście wyśmiałem ich.
Mam oddalone od siebie ok 20km miasteczko gdzie jest główna linia
kolejowa, tylko nie wie męczy jest jakaś szansa aby od kolei wziąć łącze
i samemu przesłać, ale te 20km to trochę jest.
Wolał bym mimo wszystko Metro Eternet z wolumenem 80Mbit.

Michał Sz.