Re: Neutralny IX w Łodzi

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 00:13:53 MET

Dnia 17.03.2010 Grzegorz Janoszka <Grzegorz@nie-lubie-spamu.Janoszka.pl> napisał/a:

> Heh, ciekawe, bo większość IX w świecie mają taki problem, że kontentu
> sporo, a eyeballs nie chcą przychodzić :) Na to cierpi np.
> nowopowstający LUCIX w Luksemburgu.
Coz... pix maly ;)

Patrzac na statystyke roczna, jako maly isp - mam pi razy drzwi jakies 20%
wiecej uploadu do pixa niz downloadu.

Podejrzewam ze wiekszosc do kablowek ktore sa w nim podpiete. No i klientow
exatela/tkt - skad ruch moze wracac do mnie jakas inna trasa.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/