Re: Podpisywanie umow z LIR na rezerwacje zasobów - stan obecny

Autor: jaro <jaro_at_vip.wp.pl>
Data: Wed 10 Mar 2010 - 10:05:41 MET

On 9 Mar, 18:00, "Adam B" <nom...@nomail.com> wrote:
> a których LIR-ów mógłbyś polecić?
>
> Adam

To może spróbujmy zebrać informacje, jeśli ktoś z Was posiada
informacje o innych lirach proszę o podzielenie się z rasztą ;)

Z informacji które pojawiły się w tej dyskusji mamy:

-EXATEL sponsoruje PI w ramach umowy łącza. (czy ktoś wie co z
klientami którzy nie maja łącza?)
-GTS chce 50 zł miesiecznie za klasę IP (czyli wychodzi 600PLN rocznie
za jeden zasób).
-TPSA ok 300 PLN rocznie za zasób
-NETIA ....mimo najszczerszej chęci nie udało i się uzyskać informacji.
(przełączano mnie 6 razy aby na końcu się rozłączyć , ale w trakcie
jednaj z rozmów padło stwierdzenie "chyba wiem o co chodzi ale nie
realizujemy takich zamówień.. przełączę Pana do odpowiednich osób )
-

Jeśli ktoś posiada informacje o innych LIR'ach to proszę o
uzupełnienie listy, myślę że taki informacje ułatwią innym życie ;)

pozdrawiam
JAro