Re: Podpisywanie umow z LIR na rezerwacje zasobów - stan obecny

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.nospam.net>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 22:50:17 MET

Paweł Rohde <pawel@nospam.rohde.pl> wrote:

> czyli mam się zgłosić do gts by zaznaczył "nie moje" a potem do mojego
> lira by "uploadował" że jego?

Możesz spróbować napisać do ripe (hostmaster(at)ripe.net) przecież AS i PI
przydzielone zostały tobie, a nie LIRowi. Byc może będa chcieli jakieś
dokumenty potwierdzające własność, ale nie powinno być problemów z
przepisaniem oraz komunikacją z RIPE - w przeciwieństwie do niektórych
LIRów, którzy sami czasem nie wiedzą co mają...

--
ŁT