Nie będzie wymiany z AS5617 w polskich IX-ach

Autor: Ślązak <slazak_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 15 Feb 2010 - 23:25:31 MET

IRG przeciwny regulacji IP peeringu w Polsce
Taką informację podał dzisiaj Urząd Komunikacji Elektronicznej, podsumowując
trzymiesięczne prace nad projektem regulacji dostępu do sieci IP
Telekomunikacji Polskiej. Według informacji UKE zespół ekspercki Independent
Regulatory Group (organizacja krajowych organów regulacyjnych) powtórzył
zarzuty Komisji Europejskiej odnośnie projektu regulacji rynku IP peeringu i
IP tranzytu. Zdaniem obu ciał UKE nie udowodnił, że na rynek wymiany ruchu
IP wymaga regulacji, i że nie wystarczają zwykłe mechanizmy konkurencyjne.
UKE zaproponowało regulację bez precedensu na europejskim rynku wymiany
ruchu IP. W najbliższy czwartek UKE spodziewa się odpowiedzi Komisji
Europejskiej w drugiej fazie konsolidacji projektu decyzji regulacyjnej.

Źródło: http://42.pl/u/28d1
Źródło z UKE: http://42.pl/u/28d3

W tym kontekście przypomina mi się pewien dowcip:
Spotyka się para stęsknionych kochanków.
Ona pyta jego: kupiłeś prezerwatywy?
On: nie, sądziłem, że mamy temat inaczej załatwiony.
Ona: no to... dupa.

--
Ślązak