Re: dns TP / home.pl / bank Millenium

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 17:56:58 MET

Macka pisze:

> Dzis tez z tym walczylem.
> DNSy ns.big.pl i ns2.big.pl nie daja (a wlasciwie nie daje, bo to ten
> sam serwer - CNAME big.pl.) odpowiedzi dla millnet.pl.
>
> Cale szczescie, ze nie mam tam swoich pieniedzy;)

niestety bank millenium od zawsze był dziwny, np. nie pozwalał validować
kont pocztowych, z których wysyłał pocztę (przez callout) - ale to
jeszcze jestem w stanie powiedzmy zrozumieć.
Ale brak poprawnego helo (a właściwie jego brak) to już przesada jak na
poważną instytucję ... (oczywiście to jakiś czas temu było)

wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7