Re: serwery news dla UPC

Autor: xbartx <bart_at_hashzero.net>
Data: Sat 30 Jan 2010 - 08:48:46 MET

Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:12:29 +0000, masti napisał(a):

> que?

No dnsy w aster to tragedia jest i tyle. Nawet próbowałem z partylinie
rozmawiać i helpdeskiem i przez ebok. Nic to nie daje więc zrobiłem sobie
lokalnie cachedns i korzystam z googlowych.

> a co ci jednorazowe konto szkodzi?

No nic mi nie szkodzi, bo konto mam i działa ok. Tak jak wspomniał Stefan
ostatnio 2 dni albo lepiej serwer nie działał a posty z tego czasu wcięło
i nikt się nie kwapi aby uzupełnić ten stan rzeczy :/
Chciałem się przenieść na onet, ale jak zobaczyłem ramkę do wypełnienia
odnośnie założenia konto to od razu mi się odechciało!

--
xbartx