Re: serwery news dla UPC

Autor: xbartx <bart_at_hashzero.net>
Data: Fri 29 Jan 2010 - 20:46:42 MET

Dnia Thu, 28 Jan 2010 14:21:27 +0000, Jan napisa艂(a):

> Czy m贸g艂by kto艣 mnie o艣wieci膰 jaki *otwarty* serwer grup news w Polsce
> akceptuje posty od uzytkownik贸w dla kt贸rych providerem jest UPC. Od
> kilku dni nie mog臋 dosta膰 sie na news.icm.edu.pl ktorego u偶ywa艂em.
> Niestety wiele serwer贸w nie akcetuje puli IP jakiej u偶ywa UPC.
> Korespondencj臋 z UPC pozostawi臋 bez komentarza bo musia艂bym rzuci膰
> mi臋sem. Dzi臋kuj臋

To ja si臋 podepn臋 tylko z konkurencyjnej sieci czyli Aster. Ich serwer
news raczej mocno nieciekawy tak jak i dnsy ;) A gazeta mi ostatnio pad艂a
na dobrych kilka dni i jak wsta艂a to post贸w brakuje. Zna kto艣 co艣
najlepiej bez zak艂adania konta?

--
xbartx