Re: serwery news dla UPC

Autor: Wolodyj <tombo-marek_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Jan 2010 - 17:30:51 MET

Lukasz Trabinski pisze:
> [...]

Z woli noc@atm.com.pl zaktualizowani dost臋p do serwera news.ataman.pl o pule adresowe:

81.18.192.0/20
81.18.192.0/24
81.18.194.0/23
84.10.0.0/16
87.206.0.0/15
87.206.0.0/16
87.207.0.0/16
81.18.195.0/24
81.18.194.0/24
81.18.193.0/24
81.18.196.0/24
81.18.197.0/24
81.18.198.0/24
81.18.199.0/24

Zapraszamy do korzystania.

> Za mojej administracyjnej kadencji, to by艂 to news.atman.pl.

Heh.. i jak postawi艂e艣 tak dzia艂a do dzi艣. Raczej si臋 do tego nie zagl膮da.
Jak ostatnio si臋 dysk z systemem na newsfeedzie ze staro艣ci posypa艂,
to szybciutko z backupu odtworzyli艣my na inny i dzia艂a nadal :P

--
Pozdrawiam
Marek Grzybowski - Zesp贸艂 Wsparcia System贸w i Aplikacji