Re: dns.tpsa.pl i nowy AS

Autor: Piotr Reda <pio_at_datanet.pl>
Data: Tue 26 Jan 2010 - 14:30:27 MET

W dniu 2010-01-26 13:40, Jacek Zapala pisze:

> To w końcu mają pobierać pliki stref (są slavem) czy keszować?
> Mniejsza z tym - co mówi tcpdump odnośnie ruchu z serwerów dns tpsa?
> Tylko słuchaj ruchu z całej okolicy ich adresów (np. sieci /24) bo
> wygląda na to, że jest ich w rzeczywistości więcej.
>
> Jacek

Mają keszować. Tzn. już keszują, dosłownie przed chwilą Panowie z TP
poprawili routing u siebie. Tcpdumpem sprawdzałem całą /24, te dnsy tpsa
pracują w chmurze i jest ich dużo więcej niż dwa. A zawsze mnie
zastanawiało, dlaczego czasami dostaję różne odpowiedzi odpytując jeden
adres IP ich serwera DNS.

W każdym razie problem rozwiązany, klienci już nie mają powodu do
niezadowolenia. Dziękuję za zainteresowanie.

Piotr