Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 22 Jan 2010 - 12:47:54 MET

On Fri, 22 Jan 2010 12:11:25 +0100, "UNIZETO TECHNOLOGIES SA - CERTUM
PCC" <certyfikatysslWYTNIJTO@onet.eu> wrote:

>Co do innej opinii, która pojawiła się w tym wątku, ze kazaliśmy zapłacić za
>ponowne wysłanie certyfikatu również nie jest prawdą. W ekstremalnych sytuacjach
>kontaktujemy się z klientem w celu ustalenia sposobu dostarczenia certyfikatu,
>jeśli wiadomości mailowe faktycznie z jakichś powodów nie dochodzą do klienta
>(co się praktycznie nie zdarza).

Kontaktujecie się? Naprawdę tacy elastyczni jesteście w podejściu do
klienta? Ja mam inne wrażenia. W wrześniu 2008 chciałem u Was kupić
certyfikaty dla paru domen i po kontakcie z infolinią kupiłem gdzie
indziej. Z jednej prostej przyczyny - infolinia upierała sie że
możliwe jest wystawienie certyfikatów wyłącznie jeśli odbierę pocztę z
konta administrator@domena i z żadnego innego. Z pewnych przyczyn nie
wchodziło to w grę. Chciałem by kontakt był na moje_konto@doemna - nie
było takiej możliwości mimo że to moje domeny, ja płacę za
certyfikaty, to moja karta kredytowa i FV na mnie wystawiana. Kupiłem
gdzie indziej gdzie nie było takich ograniczeń i od ręki mailem
dostałem informacje że adres do certyfikatu to wyłącznie moja prywatna
sprawa. Przy okazji taniej. Widzę że na stronie nadal na sztywno
upieracie się przy kilku predefiniowanych adresach.

Zdrówko

P.S. Dobrym obyczajem jest pisanir pod cytatem i wycinanie zbędnej
treści.