Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: UNIZETO TECHNOLOGIES SA - CERTUM PCC <certyfikatysslWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Fri 22 Jan 2010 - 09:50:04 MET

Witam,

Certyfikaty wydawane przez CERTUM PCC działają prawidłowo w ponad 99%
przeglądarek tj. IE, Firefox, Opera, Google Chrome, Safari:
http://ssl.certum.pl/certyfikaty/certy,oferta_wspierane_przegladarki_i_platformy.xml

Z Certyfikatów SSL wydanych przez CERTUM PCC korzystają takie sklepy internetowe
w Polsce, jak: Merlin.pl, Stereo.pl, Emarket.pl. Oponeo.pl.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na ssl.certum.pl i zachęcamy do kontaktu z
Infolinią - 0 801 540 340.

Specjalnie dla użytkowników Onetu - na hasło "Onet Dyskusja" atrakcyjny rabat
(ważne do końca lutego 2010).

Pozdrawiam
Dorota
UNIZETO TECHNOLOGIES SA - CERTUM