Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 21 Jan 2010 - 17:03:54 MET

crazy bejbi pisze:
> Witam,
>
> kiedyś była dyskusja na temat naszego rodzimego wystawcy, że ogólnie
> masakra, że chcieli dodatkowe pieniądze za wysłanie ponowne certyfikatu
> itd.
>
> Jak to wygląda teraz? Dostałem ofertę. I zastanawiam się, czy
> przypadkiem nie skorzystać. Tylko nie chciałbym w coś wdepnąć.
>
> Wojtek

Ostatnio się skusiliśmy na wildcard i powiem ci szczerze, że działał
tylko chyba w jednej przeglądarce.
Męczarnia, kazali jakieś dziwy rekonfigurować. Po tygodniu zrezygnowaliśmy.
Być może źle go wystawili - bo w przeglądarkach były problemy.
Tradycyjnie geotrust - zadziałał od ręki a cena zbliżona.

Pozdrawiam
Darek