PLNOG

Autor: obeer <sylwester.biernacki_at_gmail.com>
Data: Mon 18 Jan 2010 - 02:36:57 MET

Mam nadzieję, że nie zbanujecie mnie za OT, ale chyba kryptoreklama
największej konferencji i miejsca spotkań ponad 300 osób "z branży",
które są trzonem polskiego internetu, nie powinna być zabroniona na
polipie :-)

Chcielibyśmy Państwa serdecznie poinformować, iż kolejne spotkanie
PLNOG odbędzie się 4-5 marca 2010 w Hotelu Marriott w Warszawie.
Podobnie jak poprzednich lat na konferecję zostało zaproszonych kilku
gości z zagranicy, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami.
Planujemy, aby tematami przewodnimi zbliżającego się PLNOG były stan
wdrożenia IPv6 oraz filtrowanie Internetu, a także wpływ ustawy
antyhazardowej
na przyszłość internetu. Zapraszamy również na jedyne w swoim rodzaju
warsztaty, które odbędą się w terminach bliskich konferencji.

Nie będę pisał o kodzie rabatowym, który zapewnia 25% zniżki przy
rejestracji,
bo to by była już reklama strony PLIXowej (na której ten kod jest
podany ;-P)

Oczywiście, jak co pół roku, gdy rejestrację zamkniemy z kompletem
osób,
a jak to zwykle bywa obudzicie się, że jednak chcecie na PLNOGu być,
to proszę o telefon lub maila ;-)

--S.