Community w netii

Autor: Lukasz Olesiejuk <l.olesiejuk_at_NOSPAM-zamek.net.pl>
Data: Mon 04 Jan 2010 - 20:34:13 MET

Witam,
Mam pytanie do Panow z Netii, ktorzy tu zagladaja.
Z wpisu w RIPE wynika srednio to co chce zrobic, a potrzebuje
zbackupowac plixa dla niektorych prefiksow przez netie.

I tak, o ile prefiksy z PLIXa poznam zdaje sie po 12741:23200 i to
rozglosze dalej to nie bardzo wiem co ustawic, zebyscie mnie
rozglosili tylko do PLIXa. Najlepiej z jakimis prependami, ale to
najwyzej ustawie u siebie. Da rade?

Pomozecie? :)

Pozdrawiam,