Re: bgp Netia - Tpsa

Autor: <Sied_at_r>
Data: Mon 21 Dec 2009 - 18:10:07 MET

Sławek Lipowski pisze:

> My mamy na łączu od Netii mamy normalnie przez Netię...

Dzięki za info.

Do zasobów TPNET idzie mi bez problemów via 12741 8907 5617, problem
jest z tranzytem do innych AS za 5617 a nie osiągalnych via innego
dostawcę. Tak jakby zostały przefiltrowane inne prefixy tranzytowe.

Mam zgłoszenie, że od niedzieli tak jest.
Zgłosiłem na bgp@netia... ale póki co dostaje tylko maile zwrotne jestem
na urlopie, nie ma mnie (przynajmniej ten alias żyje:) )

Darek