Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 09:26:27 MET

Dnia 14.12.2009 Lech Karol Pawłaszek <ike@szluug.org> napisał/a:

> Trochę tak, bo tracisz podstawową zaletę laptopa, czyli mobilność
> (zakładając, że rzeczywiście nie masz sieci WiFi).

Jak używasz go we fotelu, czy kuchennym stole to kabelek może przeszkadzać,
jak głównie na biurku, gdzie masz patchcord dociągnięty, to po co wifi?

W domu np nie lubię kabli w pokoju, więc wifi jak najbardziej, we firmie i
tak mam obok siebie kilka gniazdek rj45, a robię np backup laptopa na
lan, więc?

Co do 'niebezpieczniej', to ktoś rozwalił już wpa/wpa2?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***