problem z płynnością youtub

Autor: Michał_Sz <szipluk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Dec 2009 - 14:03:24 MET

Witam od jakiegoś czasu może miesiąc może dwa zauważyłem że płynności
odtwarzania filmów z youtube strasznie się pogorszyła, mimo że mam
20MBit Ethernet VPN, rezerwując 5MBit dla siebie nie ma żadnej różnicy.

Coś się stało ze serwerami youtube ?
Czy ktoś z was to zauważył ?

Myślałem że to minie i teraz zaczyna mnie to denerwować.
wiem że serwerów jest sporo i czasem trafia na serwer gdzie po drodze
jest 10 hopów ale czasami trafia na serwer gdzie droga to 2-3 hopów ale
płynność jest taka sama czyli do kitu.