Re: allegro

Autor: Colin <michkol_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 23:05:23 MET

On 2009.12.10 20:54, Wojciech Puchar wrote:
> fakt. nie pomyślałem o tym. Natomiast wtedy musiałoby być to coś u tego co
> podłącza allegro inaczej by inne nie chodziły.

Nie wiem czy teraz jeszcze tak jest, ale kiedyś Allegro filtrowało ICMP
typu 3 i 4, przez co strona się nie włączała przy ustawionym za wysokim MTU.
Teraz już to nie jest takim dużym problemem jak dawniej, bo większość
serwerĂłw PPPoE zmienia MSS na 1452 w pakietach TCP rozpoczynajÄ…cych
połączenie, gdy jest za wysoki.