Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 21:31:09 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> writes:

> To byś zrezygnował. Z NIKIM nie podpisuje terminowych umów.

Wspaniala rada, i bylbym dokladnie tak samo odciety od swiata.
I to dlaczego? Dlatego, ze Mr. Puchar przeprowadza podobno ekspreryment
polegajacy na dreczeniu klientow. Tak sobie bez powodu. Biznesman,
w powaznej sieci.

Naprawde wierzysz w to, ze ktos moze to potraktowac powaznie?

> Nie liczyłem czy 20 czy 25 ale zwykle mają.

Ale tak w ogole wiesz ze jesli to jest wlasnie 20, to twierdzenie
o wiekszosci jest falszywe?

> To policz błąd statystyczny dla tej próbki mądralo.

Dla jakiej probki? Przeciez sam napisales ze nie liczyles, nie ma zadnej
probki.

Wez sobie moze jakis podrecznik do statystyki i poczytaj poczatek
pierwszego rozdzialu. Kiedys takie podstawy byly w programie szkoly
sredniej, i to nawet nie o profilu matematycznym.

I przed wyslaniem kazdego listu przeczytaj go jeszcze raz.

To sa naprawde dobre rady. Mozesz reagowac na nie ze zloscia, jest mi to
obojetne, ale pomysl raczej o sobie.

--
Krzysztof Halasa