Re: Google udostepnia serwer DNS

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 10:32:54 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:
> Zgadza siÄ™ dlatego moje niewiele zajmnie 0.1% CPU na jednym tanim pececie,
> im 50% na podobnym, ew kupiÄ… troche lepszy

Czyli szacujesz, że serwery googla (przypominam: 10000 na minutę) mają
(w dużym uproszczeniu) 500x więcej zapytań niż twój, ew. trochę więcej?
Czyli twój serwer obsługuje 20 zapytań na minutę, czyli 1200 na godzinę.
Na twoich 300 klientów wypada zatem 4 zapytania na godzinę na klienta.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal