Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Colin <michkol_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 01:29:17 MET

Krzysztof Halasa wrote:
> A teraz wyobraz sobie, ze te wszystkie 4.0.0.x sa po drugiej stronie
> przeforwardowane do pojedynczej maszyny. Co wtedy?

To co napisałem dotyczy translacji adresu źródłowego.

W przypadku NAT-u dla adresu docelowego (przekierowywania portów) jest
podobnie - porty źródłowe zostaną zmienione na inne, aby było możliwe
więcej niż jedno połączenie.
Tutaj będzie limit 64k połączeń, bo połączenie jest określane przez (IP
źródłowy, port źródłowy, IP docelowy, port docelowy), a wszystko oprócz
portu źródłowego będzie stałe.