Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 01:01:19 MET

Nie traktuj(cie) tego jako cos osobistego, tak mi sie po prostu
skojarzylo na (byc moze) uzytek ogolny (w koncu musialem to podpiac do
jakiegos listu):

Nie warto klamac. Klamstwo ma zdecydowanie krotkie nogi, czlowiek
klamiacy bardzo szybko zapomina co dokladnie komu powiedzial, i od razu
jasne jest ze jest klamca. Nawet jesli klamal tylko od czasu do czasu,
a "zwykle" mowil prawde, to nikt mu juz pozniej nie wierzy, takze wtedy
gdy mowi prawde, i nawet jeszcze dlugo po tym, gdy juz calkiem przestal
klamac. Bardzo trudno odbudowac zaufanie, bardzo latwo je stracic.

Ok, teraz wracajac do tematu:

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> writes:

> dotyczy tej osoby z którą się umówiłem. Nie naciągaj.

Wtedny usenet ma jednak lepsza pamiec:

> Dlatego też namawiałem osoby do wynajmowania informatyka w celu
                         ^^^^^ ^^^^^^^^^^^^
> przestawienia im np. routera i wysyłaniu kopii faktury do TP.
                ^^

Zdecydowanie nie chodzilo o jedna osobe, moim zdaniem namawiales do tego
"wynajmowania informatyka" takze tu. W tej sytuacji sytuacji moje
pytanie wydaje sie zasadne.

> No chyba, że chcesz udowodnić że nie mam racji bo tak.

Szczerze mowiac nie zastanawialem sie dlaczego to robie, nie myslalem ze
powody sa istotne. Po zastanowieniu mysle ze to dlatego, ze staram sie
prostowac wszelkie widoczne "niescislosci" i im podobne. Ale mysle ze
jesli przyjmiemy ze robie to "bo tak" to takze nic zlego sie nie stanie.

> Więc przyjmijmy że
> udowodniłeś i wtedy daruj sobie reszte.

Hmm, brzmi jak cos z Sienkiewicza. Oczywiscie, teraz sprawa jest
zamknieta.

--
Krzysztof Halasa