Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 00:16:38 MET

> Powyższe stwierdzenie, to się do księgi złotych myśli polipa nadaje. :D

możesz wstawić jeżeli takowa księga istnieje :)

Co nie zmienia faktu, że tak jest. Ludzie mają laptopa, kabel w tym samym
pokoju ale muszą mieć WiFi. By było wolniej i niebezpieczniej.
Oczywiście można zrobić bezpiecznie ale wiemy jak jest.

TP kiedyś w jakiejś swojej reklamówce twierdziła że "internet jest
wszędzie".
Ma racje, wystarczy laptop,radiówka i antena kierunkowa.