Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.nospam.net>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 23:30:38 MET

Pawel Malachowski <pawmal@no-i-tak.niewazne> wrote:

> A, skala 10k aktywnych userów to tylko fragment tego, co ma za sobą jeden BRAS.

Ej, ale już ustaliliśmy, że wszystkie usługi da się odpalić na jednym PC
(względnie zwirtualizowanym) i jednym routerze skleconym również z PC.
Wszystko to w 3 minuty. Gość nie rozumie ewidentnie skali problemu/ów, a
wszystko ocenia wedle własnego doświadczenia wyniesionego ze swojego
podwórkowego LANu.

--
ŁT