Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 22:39:51 MET

Krzysztof Halasa pisze:

> Problem z iloscia.
> Ale IPv6 nie ma tego problemu, mam wrazenie ze ich sprzet na to pozwala,
> mogliby cos zrobic w tym kierunku.
Dokładnie problem z ilością.
Publiczne IP to już koszty o stałym nie mówiąc. Kiedyś jak neo ruszała
to stałe ip o ile pamiętam było. Tak jak na SDI. Jak na samym początku
ktoś rezygnował z SDI na rzecz NEO to właśnie stałe dostawał.
Ja używam publicznego IP z racji wykonywanej pracy. NAt mam własny w
domciu. I takie rozwiÄ…zanie mi pasuje. Co innego NAT dostawcy a co
innego własny.
W TP jestem chyba 4-5 lat i mimo jego cechy jako "monopolisty" co
niektórych bardzo kole to złego słowa nie dam powiedzieć, jedna awaria
która trwała godzinę.
Dla łącza do domu rozwiązanie TP i podobne innych operatorów są jak
najbardziej optymalne.
I ten nieszczęsny 25 zgodnie ze specyfikacją niech służy do tego do
czego był przeznaczony. A blokada portów pozostałych "windowsowych"
tylko niektórym na dobre wyszła